Imię i nazwisko | Paweł Nowacki | Wykształcenie | Wyższe |
Dyrektor przyjmuje interesantów w następujące dni: - poniedziałki w godzinach od 14.00 do 16.00
- środy w godzinach od 11.00 do 14.00
|
Wizyta wymaga wcześniejszego umówienia się w sekretariacie. Sprawy można tez załatwiać pisząc na e-mail: biuro@zgm.gorzow.pl. |
Na czele Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej stoi Dyrektor, który kieruje działalnością zakładu, reprezentuje go na zewnątrz i jest za jego działalność odpowiedzialny. Dyrektor jest powoływany i odwoływany przez Organ Założycielski - Prezydenta Miasta. Dyrektor kieruje zakładem przy pomocy bezpośrednio podległych mu: - Zastępcy Dyrektora Ds. Techniczno-Eksploatacyjnych
- Głownego Księgowego
Hierarchia stanowisk decyduje o pełnieniu zastępstw w czasie nieobecności dyrektora. W przypadkach skrajnych dyrektor może wyznaczyć inne osoby pełniące funkcje kierownicze w zakładzie do pełnienia zastępstw. Zakres obowiązków Dyrektora - Dyrektor jest zwierzchnikiem wszystkich pracowników i sprawuje kierownictwo oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działów zakładu oraz prawidłowym funkcjonowaniem jednostek organizacyjnych zgodnie z przepisami prawa i interesem ogólnospołecznym.
- Do zakresu działania Dyrektora należy:
- nadawanie ogólnych kierunków organizacyjnych i działalności w ramach obowiązujących przepisów i zapewnienie prawidłowego funkcjonowania zakładu,
- ustalanie wewnętrznej struktury organizacyjnej,
- kierowanie komórkami organizacyjnymi podległymi bezpośrednio dyrektorowi,
- określenie zakresu działania i kompetencji swojego zastępcy,
- określenie zakresów czynności, obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień kierowników komórek organizacyjnych i pracowników na stanowiskach samodzielnych podległych bezpośrednio Dyrektorowi,
- wydawanie zarządzeń wewnętrznych i instrukcji,
- czuwanie nad prawidłowym planowaniem w zakładzie oraz terminowym wykonaniem sporządzonych planów z uwzględnieniem zasad oszczędnej i celowej gospodarki,
- decydowanie w sprawach osobowych pracowników,
- decydowanie w sprawach finansowo-płacowych,
- sprawowanie nadzoru nad powierzonymi sprawami obrony cywilnej,
- zabezpieczanie mienia państwowego,
- zapewnienie odpowiedniego stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, zabezpieczenia przeciw pożarowego.
- kieruje całokształtem zagadnień związanych z przepisami kodeksu pracy i innymi aktami prawnymi z tego zakresu.
- zabezpieczenie prawidłowego prowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi,
- zorganizowanie prawidłowego funkcjonowania kontroli wewnętrznej w zakładzie i sprawowanie osobistego nadzoru nad skutecznością tego systemu jak również prawidłowości wykorzystania sygnałów kontroli wewnętrznej, zewnętrznej oraz sądów i organów ścigania,
- szorganizowanie prawidłowej współpracy z organami samorządowymi,
- reprezentowanie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej na zewnątrz i składanie w jego imieniu oświadczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Podległe działy - Dział Spraw Pracowniczych
- Dział Administracyjno - Gospodarczy
- Stanowisko BHP i p.poż.
- Stanowisko ds. obrony cywilnej
- Biuro Obsługi Prawnej
- Sekcja Informatyki
- Biuro Zamiany Mieszkań
- Pełnomocnik SZJ
|