Zastępca Dyrektora Ds. Techniczno-eksploatacyjnych pełni funkcję pierwszego zastępcy dyrektora. Zastępca Dyrektora Ds. Techniczno-eksploatacyjnych kieruje całością spraw związanych z techniczną ochroną substancji mieszkaniowej, prowadzeniem prawidłowej i efektywnej polityki remontowej, prawidłowej eksploatacji zasobów, prowadzeniem zagadnień administracyjnych. Zakres obowiązków Z-cy Dyrektora Ds. Techniczno-Eksploatacyjnych - ustalanie ogólnych kierunków organizacyjnych oraz kierunków działalności w ramach obowiązujących przepisów prawa w zakresie remontów substancji mieszkaniowej, prawidłowej eksploatacji zasobów,
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania podległych komórek organizacyjnych drogą należytego zorganizowania pracy,
- określenie zakresów czynności, obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień kierownikom komórek organizacyjnych bezpośrednio podległych
- czuwanie nad prawidłową polityką personalną w podległych komórkach,
- wydawanie wewnętrznych instrukcji i wytycznych dla nadzorowanych komórek organizacyjnych,
- czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu kontroli wewnętrznej w podległych komórkach,
- zuwanie nad prawidłowym opracowaniem planu techniczno-ekonomicznego, terminowym i jakościowym wykonaniem planu remontów z uwzględnieniem zasad oszczędnej i celowej gospodarki środkami pieniężnymi i materiałowymi,
- czuwanie nad prawidłowym zarządzaniem zasobami lokalowymi i zapewnieniem użytkownikom lokali optymalnych warunków mieszkaniowych
- informowanie Dyrektora o ważniejszych przedsięwzięciach oraz uzgadnianie bardziej istotnych zamierzeń przed wprowadzeniem ich do realizacji,
- współpraca z władzami terenowymi i samorządowymi w zakresie powierzonego odcinka pracy,
- ponoszenie odpowiedzialności dyscyplinarnej, karnej i cywilnej za zaniedbania w pracy.
Podległe działy - Dział Techniczno-Eksploatacyjny
- Administracje Domów Mieszkalnych
- Sekcja Zamówień Publicznych
- Stanowisko Specjalista-Koordynator programu "KAWKA"
|